כיצד תוכלו למקסם את ההזדמנויות הטמונות בתערוכות מקצועיות שבהן אתם מציגים, על ידי התנהלות נכונה לאחר התערוכה?

 

ניהול הלידים

נסו לאסוף אינפורמציה רבה ככל האפשר מן המבקרים הנכנסים לביתן.

אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות מערכת טכנולוגית הסורקת את תגיהם של המבקרים בזמן שהם בביתן ומאפשרת לכם להמשיך להיות איתם בקשר גם לאחר התערוכה.

דרך מסורתית יותר היא לאסוף מן המבקרים כרטיסי ביקור, ולרשום לעצמכם את סיכום השיחה ביניכם.

איסוף מסודר של כל האינפורמציה בזמן הכנס יסייע מאוד בטיפול ומינוף הקשרים שנוצרו לאחריו.

 

מיינו את הלידים הנכנסים על פי קטגוריות.

פעולה זו תסייע לכם ביצירת רשימת לידים מסוג A, אשר תביא להחזר מקסימלי של ההשקעה שלכם ROI

הזינו את כל הלידים למערכת לניהול לידים, והקפידו לבצע המשך מעקב וטיפול בהם.

 

בצעו מעקב והמשך טיפול בלידים זמן קצר לאחר סיום התערוכה.

לידים אשר לא יטופלו ביעילות יתקררו במהירות בקצב תחלופת האינפורמציה המהיר של ימינו.

קיימות דרכים רבות לבנות תבנית של המשך מעקב ושמירה על קשר עם ליד עוד לפני התערוכה עצמה, מה שיהפוך את המשימה לקלה וזריזה ביותר עם סיום האירוע.

 

מדידת התוצאות

ניתן למדוד הצלחה באמצעות מדדים אשר נקבעו מראש, וגם באמצעות החזר ההשקעה.

עם החזרה מן התערוכה, חזרו שוב על היעדים והמטרות אשר קבעתם מראש.

בדקו את מספר הלידים אשר נאספו כנגד ההוצאה הכספית על התערוכה כולה.

מדידת התוצאות תאפשר לכם לדעת אילו תערוכות הן המוצלחות ביותר לצרכיכם, ואילו תערוכות כדאי לכם לשבץ בתוכנית העבודה השנתית שלכם בעתיד.
למדו מניסיונכם והפכו אותו ליתרון

ביצעתם את המחקר המקדים שלכם, עיצבתם בהקפדה את הביתן והחומרים השיווקיים שלכם, ביצעתם מעקב אחרי הלידים שנאספו ויצרתם לקוחות חדשים.

ומה עכשיו?

זהו העיתוי המושלם לעשות שימוש בכל מה שלמדתם בתערוכות שבהן לקחתם חלק ולמנף את הידע הזה בעתיד.

השתמשו בניסיון שלכם כאשר תצטרכו לקבוע באילו תערוכות להציג בעתיד וכיצד לשווק בהן באופן הטוב ביותר את המוצר או השירות שלכם.

רשמו לעצמכם אילו ביתנים אחרים משכו את תשומת לבכם בתערוכות בהן הצגתם.

העריכו מהם האלמנטים אשר הערכתם בהם, וכיצד תוכלו להטמיע אלמנטים אלו גם בביתן שלכם בעתיד.

בדומה לישיבת הצוות המקדימה לתערוכה, חשוב באותה המידה גם לקיים ישיבת סיכום לאחר האירוע, בכדי לרכז את הלקחים והרעיונות אשר תבחרו לקחת לתערוכה הבאה.

שימוש בידע ובניסיון אשר צברתם עד כה יעשיר אתכם ויוסיף רבות ליעילות שלכם בהצגה בתערוכות הבאות.